Unity. Przewodnik projektanta gier - Mike Geig

Unity. Przewodnik projektanta gier - Mike Geig

Rok wydania: 2015
Strony: 416
Autorzy: Mike Geig
Oprawa: broszurowa
Format: 15,8x23,5 cm
69,00 zł
48,02 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,02 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
24 h do własnej gry!
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!
Dowiesz się, jak:
tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
efektywnie pracować z zasobami w Unity;
stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
dopracować i wdrożyć grę.


EAN: 9788328300170
Producent
Kod produktu
152784
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel