Wykorzystanie instrumentów marketingowych - Michał Bacior

Wykorzystanie instrumentów marketingowych - Michał Bacior

Rok wydania: 2015
Strony: 166
Oprawa: broszurowa
Format: 16,5x23,5 cm
52,00 zł
36,81 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,81 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Sugeruje, że odpowiednia kompozycja instrumentów marketingowych i czas jej użycia pozwalają na osłabienie wpływu kryzysu na kondycję przedsiębiorstwa. Jednocześnie, wykorzystując logikę J.A. Schumpetera włącza w skład instrumentów marketingowych personel, czas, innowację oraz wiedzę i informację. W rezultacie przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz teoretycznych Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową. 


EAN: 9788375567519
Producent
Kod produktu
165675
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel