Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5 - Dorota Błaszczyk, Julita Machowska

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5 - Dorota Błaszczyk, Julita Machowska

Rok wydania: 2016
Strony: 128
Oprawa: broszurowa
Format: 17x24 cm
40,70 zł
42,69 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,69 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.


EAN: 9788302157196
Producent
Kod produktu
215145
Autor
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
,
Dorota Błaszczyk
,
Julita Machowska
Tytuł
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
,
Badanie skuteczności reklamy
Liczba stron
128
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
,
WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Klasa
1
,
2
,
3
,
4
,
wieloletnie
,
brak informacji
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel