Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY.
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
EAN: 9788365068200
Producent
Kod produktu
234188
Autor
Marty Neumeier
Tytuł
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...
, Odwracanie marki
Liczba stron
362
, 160
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Studio Emka
Wysokość produktu
13
Numer wydania
1
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię