Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Wczęści pierwszej Współczesny nauczyciel wobec zmiany wedukacji autorzy tekstów podejmują ważne kwestie związane zbudowaniem autorytetu nauczyciela, ze stylami imetodami jego pracy pedagogicznej zarówno wprzedszkolach, jak iszkołach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom dzieci, autorzy wskazują wswoich artykułach na sposoby ich rozpoznania oraz uwzględniania wpraktyce pedagogicznej. Podkreślają wagę właściwej komunikacji między nauczycielami, rodzicami idziećmi. Przedstawiają możliwości wdrożenia wpolskich szkołach wartościowych koncepcji isystemów kształcenia, mniej lub bardziej znanych wświatowych systemach edukacyjnych.
Teksty zawarte wczęści drugiej, zatytułowanej Rodzic dziecko nauczyciel waktualnej przestrzeni wychowawczo-edukacyjnej, odnoszą się do zagadnienia współpracy rodziców (irodziny) znauczycielami pracującymi wprzedszkolach iszkołach. Ukazano wnich znaczenie dzieciństwa spędzanego wrodzinie, przedszkolu iszkole oraz wagę udziału rodziców wedukacji dzieci. Przedstawiono dylematy rodziców związane zpójściem dziecka do przedszkola, podjęciem przez nie obowiązku szkolnego oraz ich poglądy na temat osoby nauczyciela. Podjęto wątek zmiany wkomunikacyjnej przestrzeni edukacji, atakże problematykę uwarunkowań iimplikacji współczesnego wychowania wrodzinie wkontekście zatracenia wcyberprzestrzeni czy nieharmonijnego rozwoju dzieci oraz zagadnienie kryteriów oceny warunków rozwoju dzieci wrodzinie.
Oddając do rąk Czytelników ten tom, wyrażamy nadzieję, że jego lektura będzie przyczynkiem do podjęcia lub pogłębienia badań nad dzieciństwem iedukacją małego dziecka.
Beata Oelszlaeger-Kosturek
EAN: 9788380951822
Producent
Kod produktu
245344
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię