Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
EAN: 9788302157189
Producent
Kod produktu
265388
Autor
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
, Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Tytuł
Przygotowanie środków reklamowych Kwal. A.27.4
Liczba stron
272
, 1
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię