Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?
EAN: 9788381022958
Producent
Kod produktu
356254
Autor
Grzegorz Urbanek
Tytuł
Zarządzanie wartością i wycena marki
Liczba stron
320
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
CeDeWu Sp. z o.o.
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię