Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Dariusz Tworzydło

Rok wydania: 2019
Strony: 204
Oprawa: broszurowa
Format: 17,6x25 cm
55,00 zł
49,50 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.


EAN: 9788380859555
Producent
Kod produktu
356652
Autor
Dariusz Tworzydło
Tytuł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Liczba stron
204
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Wydawnictwo Difin
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.32
Szerokość produktu
16
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel