Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów - Łukasz Sułkowski, Robert Seliga

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów - Łukasz Sułkowski, Robert Seliga

Rok wydania: 2019
Strony: 322
Oprawa: broszurowa
Format: 16,5x23,5 cm
39,90 zł
33,03 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,03 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią.


EAN: 9788323347286
Kod produktu
357770
Autor
Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
Tytuł
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Liczba stron
322
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel