Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą ,,tekściarza", takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
EAN: 9788379309467
Producent
Kod produktu
177621
Autor
Magdalena Jaworowicz
Tytuł
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.
, Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Liczba stron
272
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Wydawnictwo Difin
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.428
Szerokość produktu
15.9
Wysokość produktu
13
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię