Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
cechy dobrych liderów produktu
tworzenie struktury zespołu
rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji
EAN: 9788328346048
Producent
Kod produktu
310358
Autor
Richard Banfield, Martin Eriksson
, Opracowanie zbiorowe
Tytuł
Lider produktu
, Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowi
Liczba stron
232
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię