CeDeWu
Makroekonomia ze szczególnym uwzględnieniem polityki pieniężnej (wyd. III), Marian Noga (red.)
60,00 zł / egz.
Sektor pożyczkowy a rynek płatności odroczonych. Perspektywa regulacyjna, technologiczna i rynkowa, Krzysztof Waliszewski
Inżynier - zawód przyszłości. Umiejętności i kompetencje inżynierskie w erze Przemysłu 4.0 (wyd. II), Sandra Grabowska
75,00 zł / egz.
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania decyzji ekonomicznych przez organizacje (wyd. II), Beniamin Noga
50,00 zł / egz.
Jak przekuć talent w sukces w sztuce, sporcie, nauce i biznesie?, Lechosław Garbarski
60,00 zł / egz.
Mierniki nadrzędnych celów działalności przedsiębiorstwa - rentowność, płynność finansowa, wypłacaln, Konrad Stępień
78,00 zł / egz.
Decyzje finansowe przedsiębiorstw w środowisku stóp procentowych bliskich zera, Katarzyna Schmidt-Jessa
Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw b, Ewa Stawiarska
72,00 zł / egz.
Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością finansową przedsiębiorstwa, Monika Wieczorek-Kosmala
56,00 zł / egz.
Wykorzystanie instrumentów polityki rachunkowości w wybranych obszarach sprawozdania finansowego, Józef Pfaff
60,00 zł / egz.
Mechanizmy kształtowania kultury bezpieczeństwa w transporcie kolejowym., Jabłoński Adam
Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze (Wyd. V), Marek Dylewski
66,00 zł / egz.
Rachunkowość towarzystw zarządzających funduszami, Elżbieta Izabela Szczepankiewicz
Zarządzanie organizacją - współczesne perspektywy badawcze, Barbara Czerniachowicz
Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami.., Jolanta Wartini-Twardowska; Halina Buk; Zbigniew
Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim..., Małgorzata Świerkosz-Hołysz
RAPORTOWANIE ZINTEGROWANE O MODELU BIZNESU w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, Beata Dratwińska-Kania
Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, Bacior Michał
48,00 zł / egz.
Jak założyć i prowadzić własną firmę. Praktyczny poradnik z przykładami (wyd. 14 zmienione i uaktual, Przemysław Mućko
Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii, Wiktoria Czarnecka
Informatyzacja administracji publicznej. Skuteczność regulacji Wyd.2, Małgorzata Ganczar
Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu organizacją na gruncie teorii równowagi funkcjonalnej., Andrzej Niemiec
98,00 zł / egz.