Marketing
Krok w świat marketingu na Książkowym Bazarze to jak otwarcie skrzyni pełnej skarbów. Nasza kategoria z książkami marketingowymi kusi najlepszymi książkami, które nie tylko wyrosły z doświadczenia najbardziej utytułowanych ekspertów, ale też wręcz emanują kreatywnością. To tu znajdziesz narzędzia, które odmienią Twoje podejście do promocji książek i przyciągną uwagę czytelników jak magnes. Najlepsze książki marketingowe na Książkowym Bazarze pozwalają zagłębić się w tajniki skutecznej strategii promocyjnej, zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w marketingu książek oraz inspirować się sukcesami najbardziej renomowanych autorów branży. Czytaj, ucz się i stwórz swoją własną opowieść sukcesu na rynku książek!
Steve Jobs. Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością, Carmine Gallo
Strategie budowania marki i rozwoju handlu - red. Tomasz Domański
41,61 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Marketing produktów farmaceutycznych. - Giulio Cesare Pacenti, Paolo Mancini
63,67 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Jak wygrać wybory samorządowe 2018? - Robert Stępowski
26,15 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN:
Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne - Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M.
41,61 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów - Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
33,03 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Marketing w erze technologii cyfrowych - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
41,06 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN:
Badania marketingowe. Nowe metody badań... - Róża Milic-Czaeniak
53,99 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Reverse logistics of defective products in... - Marta Starostka-Patyk
98,81 zł / egz.
- Rok wydania:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Techniki sprzedaży osobistej w.3 - Beata Zatwarnicka-Madura
37,78 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako... - Honorata Howaniec
81,04 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Klasa:
- Data premiery:
- ISBN:
Marka, konsument, badacz - Katarzyna M. Staszyńska
50,25 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Pięć najważniejszych pytań - Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
43,94 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Marketing smaku - Slawka G. Scarso
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce - Michał Makowski
41,80 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN:
E-Marketing dla małych i średnich... w.II - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
32,79 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..w.3 - Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
40,52 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2 - Marek Wirkus, Anna M. Lis
52,10 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą... - Marty Neumeier
23,88 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN:
Kocia sprzedaż - Arkadiusz Bednarski
27,13 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety... - Stacy Mitchell
49,23 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - red.Monika Boguszewicz-Kreft
33,98 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Wykorzystanie instrumentów marketingowych - Michał Bacior
36,81 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Winnetou czyli krótki przewodnik po coachingu - Andrzej Tołłoczko
17,02 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Rozwój działalności maklerskiej w Polsce - Łukasz Sarniak
41,77 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN:
Strategia wielokanałowej dystrybucji - Łukasz Dwojak
41,77 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - Andrzej Szromnik
101,22 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Kapitał marki w mediach społecznościowych - Małgorzata Karpińska-Krakowiak
29,74 zł / egz.
- Autorzy:
- ISBN:
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young, Michał Zagrodzki
- Autorzy:
- ISBN:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją... w.2 - Anna Piwowarska
- Autorzy:
- ISBN:
Infografiki. Sztuka atrakcyjnego prezentowania.. - Małgorzata Zimniak-Rucińska
26,81 zł / egz.
- Autorzy:
- ISBN:
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych.. - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze
59,56 zł / egz.
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy... - Paweł Tkaczyk
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- ISBN:
Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski i przyjaciele
27,86 zł / egz.
- Rok wydania:
- Strony:
- Autorzy:
- Oprawa:
- Format:
- Data premiery:
- ISBN: