Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
EAN: 9788302157172
Producent
Kod produktu
265387
Autor
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
, Dorota Błaszczyk
, Julita Machowska
Tytuł
Tworzenie planu medialnego. Kwal. A.27.3. WSiP
, Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Liczba stron
272
, 240
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.34
Wysokość produktu
24
Szerokość produktu
17
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię