Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Książka wychodzi z bardzo jasnej etycznej pozycji, definiującej miasta jako miejsca dialogu [...], równocześnie definiując cel książki nie tylko jako diagnozę, lecz przede wszystkim jako projekt (lepszego świata). Na dodatek książka jest pisana przez pedagoga, łączącego co najmniej dwie (urbanistyczną i pedagogiczną) perspektywy badawcze. Te perspektywy łączą się w fascynującym splocie terytorialnie zdefiniowanych działań ufundowanych na mocnym systemie wartości [...]. Autorka głęboko wierzy w równościowy, horyzontalny i dialogiczny projekt miejskiej pedagogiki, lecz jej wiara jest osłabiana poprzez pochwałę epistemologicznego braku pewności oraz zafascynowanie nieprzewidywalnością miejsca. [...] Książka profesor Marii Mendel nie tylko jest mocnym głosem we współczesnej debacie nad stanem polskich miast, ale jest szkicem projektu budowania lepszego świata, szkicem, który łączy różne dyscypliny naukowe oraz różne rodzaje społecznych aktywności. Owa transdyscyplinarność jest istotą i siłą studiów miejskich, w których ramach ta książka powinna znaleźć w Polsce ważne miejsce.
EAN: 9788365155849Autor
Mendel Maria
,
Maria Mendel
Tytuł
Pedagogika miejsca wspólnego. Miasto i szkoła (dodruk 2018)
,
Pedagogika miejsca wspólnego. Miasto i szkoła
Wydawnictwo
inne
,
Katedra Wydawnictwo Naukowe