Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Rok wydania: 2018
Strony: 168
Oprawa: broszurowa
Format: 17x24 cm
59,00 zł
58,00 zł
/ egz. brutto
Oszczędzasz 2% (1,00 zł).
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,00 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.


EAN: 9788365929587
Kod produktu
343132
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel