Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Aby dotrzeć do leżącej na przeciwległym brzegu świątyni, muszą odnaleźć przedmioty, które umożliwią im przeprawę przez rwącą wodę. Dotarcie na brzeg to jednak tylko połowa sukcesu. Do wrót tajemnej świątyni trzeba jeszcze dopasować klucz
Energiczna gra, w której nie mniej od sprytu i szybkości przyda się doskonała pamięć. Gra polecana przez psychologów dla dzieci od 5. roku życia.
ZAWARTOŚĆ:
20 kafelków płycizn,
20 kafelków głębin, 4 pionki
biegaczy, 5 żetonów kluczy,
8 kafelków świątyni (5 kafelków
zamków oraz 3 kafelki ścian),
13 żetonów talizmanów, 3 duże
kafle: wioski, mielizny, brzegu świątyni
EAN: 5904262950880
Producent
Kod produktu
358263
Stan
Nowy
Płeć
Chłopcy
, Dziewczynki
Marka
Muduko
Wiek dziecka
5 lat +
Materiał
inny
Bohater
inny
Kod producenta
brak informacji
Minimalna liczba graczy
nie dotyczy
Maksymalna liczba graczy
Nie dotyczy
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię