Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Podręcznik zawiera:
- wprowadzenie w zasady marketingu,
- charakterystykę rynku usług turystycznych,
- omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
EAN: 9788302147685
Producent
Kod produktu
137951
Autor
Renata Tylińska
Tytuł
Marketing usług turystycznych REA - WSiP
, Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14
Liczba stron
280
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.42
Szerokość produktu
17
Numer wydania
1
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Wysokość produktu
13
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię