Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1 - Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1 - Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze

72,30 zł
73,30 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,30 zł
Dodaj do listy zakupowej
Możesz kupić także poprzez:
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.


EAN: 9788302190612
Producent
Kod produktu
374419
Autor
Barbara Cymańska-Garbowska
,
Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grzegorz Wolak
Tytuł
Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1
,
REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI
Liczba stron
240
,
280
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
,
WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Klasa
1
,
2
,
3
,
4
,
wieloletnie
,
brak informacji
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel