Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
EAN: 9788302190612
Producent
Kod produktu
374419
Autor
Barbara Cymańska-Garbowska
, Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grzegorz Wolak
Tytuł
Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1
, REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI
Liczba stron
240
, 280
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Klasa
1
, 2
, 3
, 4
, wieloletnie
, brak informacji
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię