Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
EAN: 9788328324619
Producent
Kod produktu
262622
Autor
Jabłoński Artur
, Artur Jabłoński
Tytuł
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
, Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
, Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Liczba stron
168
, 167
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, Helion
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.208
Wysokość produktu
21
Szerokość produktu
14
Numer wydania
1
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię