Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
W prezentowanym podręczniku pokazano wiedzę opartą zarówno na własnych doświadczeniach dydaktycznych autorki, jak ina bogatej literaturze przedmiotu. Omówiono w niej pracę ztekstami literackimi izdziełami sztuki (muzyki, plastyki) różnymi metodami: pozawerbalnymi, atakże werbalno-czynnościowymi, opartymi częściowo na analizie strukturalnej, oraz metodami aktywizującymi.
Autorka uważa, że metodyka edukacji wczesnoszkolnej uwzględniająca kształcenie literackie oparte na stosowaniu metod werbalno-czynnościowych, zadaniowych imetod aktywizujących znalazła już swoje miejsce wdydaktyce. Nie należy tego zaprzepaszczać.
Wzakresie kształcenia językowego wykorzystuje tradycyjne metodyki, wktórych kładzie się nacisk na ćwiczenia służące rozwijaniu sprawności językowej ucznia różnymi formami zadań.
Autorka ma jednak świadomość, że kształcenie przede wszystkim techniki czytania i pisania obecnie już nie wystarcza do rozwinięcia indywidualnej, bogatej pod względem słownictwa ikreatywnej mowy oraz umiejętności poprawnego, ale itwórczego pisania. Ćwiczenia, które mają utrwalać materiał ikształcić głównie nawyki, mogą stanowić bazę czynności nauczyciela przede wszystkim na początku nauki dziecka, azczasem powinny się stać tylko ćwiczeniami pomocniczymi, służącymi opanowaniu nowego materiału.
Wpodręczniku omówiono nowe propozycje rozwijania języka ucznia propagowane przez pedagogów nowatorów. Zaprezentowano metody pracy wświetle badań iteorii uwzględniających współczesną wiedzę ouczniu, jego zdolnościach oraz pracy mózgu.
EAN: 9788380953000
Producent
Kod produktu
240921
Autor
Danuta Dobrowolska
Tytuł
Metodyka edukacji polonistycznej
, Metodyka edukacji polonistycznej w okresie wczesnoszkolnym
Liczba stron
300
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, Oficyna Wydawnicza Impuls
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.48
Szerokość produktu
16
Numer wydania
1
Wysokość produktu
15
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię