Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych.. - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych.. - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze

68,54 zł
59,56 zł
/ egz. brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,56 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym


EAN: 9788365929495
Kod produktu
343183
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel