Marketing Mody. Strategia i promocja - Harriet Posner, Anna Cichowicz

Marketing Mody. Strategia i promocja - Harriet Posner, Anna Cichowicz

69,00 zł
51,00 zł
/ egz. brutto
Oszczędzasz 26% (18,00 zł).
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,00 zł
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.


EAN: 9788321350646
Producent
Kod produktu
312220
Autor
Harriet Posner, Anna Cichowicz
,
Posner Harriet
,
Harriet Posner
Tytuł
Marketing Mody. Strategia i promocja
,
Marketing Mody
Liczba stron
240
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Arkady
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixel