Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
EAN: 9788321350646
Producent
Kod produktu
312220
Autor
Harriet Posner, Anna Cichowicz
, Posner Harriet
, Harriet Posner
Tytuł
Marketing Mody. Strategia i promocja
, Marketing Mody
Liczba stron
240
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
Arkady
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię