Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Wydaje się, że o współczesnym futbolu rozkładanym codziennie na czynniki pierwsze wiemy wszystko. Simon Kuper ze Stefanem Szymańskim udowadniają, że to tylko pozory. Spoglądając na piłkę z perspektyw, o których wcześniej nikt nawet nie pomyślał, dochodzą do rewolucyjnych wniosków.
Dlaczego skauci najczęściej wybierają blondynów? Co sprawiło, że Olympique Lyon przestał wygrywać? Dlaczego wkrótce drużyny z Londynu, Moskwy i Paryża zaczną dominować w Lidze Mistrzów?
Nieważne, czy jesteś właścicielem, trenerem, skautem, sędzią, czy po prostu zwykłym kibicem musisz sięgnąć po tę książkę. Zwłaszcza że w nowym wydaniu znajdziesz dodatkowy rozdział m.in. o wpływie smartfona na światowy futbol.
Dzięki Futbonomii spojrzysz na piłkę nożną z zupełnie nowej strony.
Kuper i Szymański robią z piłką nożną to, co w Moneyball zrobiono z baseballem - biorą ten sport na warsztat i odwołując się do statystyki, ekonomii i psychologii, próbują odmienić oblicze tej dogmatycznej dyscypliny.
EAN: 9788381295246
Producent
Kod produktu
333611
Autor
Simon Kuper, Stefan Szymański
, Kuper Simon, Szymański Stefan
, Simon Kuper
, Stefan Szymański
Tytuł
Futbonomia w.2
, Futbonomia. Dlaczego Anglia przegrywa, Hiszpania, Niemcy i Brazylia wygrywają i dlaczego USA, Japonia, Australia, a nawet Irak staną się piłkarskimi potęgami
, Futbonomia
Liczba stron
512
Stan
Nowy
Okładka
miękka
, miękka ze skrzydełkami
Wydawnictwo
Sine Qua Non
, Wydawnictwo SQN
Wysokość produktu
20.5
Szerokość produktu
14
Język
polski
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię