Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
EAN: 9788321350660
Producent
Kod produktu
300230
Autor
Miles Young, Michał Zagrodzki
, Young Miles
, Miles Young
Tytuł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Liczba stron
288
Stan
Nowy
Okładka
twarda
Wydawnictwo
Arkady
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
1.008
Szerokość produktu
24.9
Numer wydania
1
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię