Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej, sporządzania jadłospisów i rozróżniania śniadań hotelowych oraz sposobów ich podawania. Zaprezentowali informacje dotyczące przyjmowania i realizacji zamówień usług dodatkowych, ich organizowania oraz sporządzania dokumentacji.
Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc podczas nauki zawodu, opracowana pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Publikacja jest ciekawa, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej oraz ułatwia zrozumienie jej istoty. Każdy może znaleźć w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje
i pomoże w nauce zawodu.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
EAN: 9788302183065
Producent
Kod produktu
344208
Autor
Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
, Bożena Granecka-Wrzosek
, Witold Drogoń
Tytuł
Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Podr. cz.2 WSIP
, Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2
Stan
Nowy
Okładka
miękka
Wydawnictwo
inne
, WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Klasa
1
, 2
, 3
, 4
, wieloletnie
, brak informacji
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.44
Szerokość produktu
17
Liczba stron
304
Rodzaj
tradycyjny podręcznik
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię